مطالب مرتبط:
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های البرز
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های البرز
ثبت نام آزمون اعطای مدرک به حفاظ در البرز تمدید شد
245 فروشگاه در شهرستان البرز مجوز  فروش فوق العاده دریافت کردند
سارق مسلح با شلیک پلیس البرز دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 15:052024-03-09اجتماعي

هوای البرز یکشنبه و دوشنبه طوفانی می شود     


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان به ویژه ارتفاعات و جاده های کوهستانی در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از قرار گرفتن استان به ویژه ارتفاعات و جاده های کوهستانی در وضعیت هشدار سطح زرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مهرور روز شنبه 19 اسفند گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری از یکشنبه اواخر وقت تا ظهر دوشنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رگبار برف و باران، رعد و برق، پاره ای نقاط تگرگ و نیز از عصر دوشنبه وزش باد نسبتا شدید در استان البرز به ویژه در ارتفاعات و جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را در ارتفاعات انباشت برف، آبگرفتگی معابر شهری، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی و ریزش سنگ در ارتفاعات عنوان کرد و گفت: شهروندان البرزی از توقف در بستر رودخانه ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه ها در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و فعالیت‎های کوهنوردی خودداری کنند.

انتهای پیام


برچسب ها: جاده های کوهستانی - مدیریت بحران استانداری - ارتفاعات - مدیرکل مدیریت بحران - البرز - بحران استانداری - استانداری البرز
آخرین اخبار سرویس:

هوای البرز یکشنبه و دوشنبه طوفانی می شود     

هوای البرز یکشنبه و دوشنبه طوفانی می شود